google-hq

აგერ უკვე მორე წელია რაც Google პირველ ადგილს Apple-ს უთმობს Interband-ის საუკეთესო გლობალური ბრენდების რეიტინგში.

ანგარიშის თანახმად Google შეფასებულია 107 მილიარდ დოლარად რაც საკმარისი არ არის Apple-ის 118 მილიარდის წინააღმდეგ. Coca-Cola გავიდა მესამე ადგილზე 81 მილიარდით და IBM მეოთხეზე 72 მლრდ-ით. Samsung-მა მე-7 ადგილი 45 მლრდ-ით დაიკავა. აი სამი უმთავრესი ფაქტორი რითაც ხდება კომპანიების შეფასება:

  • ბრენდის, პროდუქტის და სერვისის ფინანსური წამადობობა
  • როლი რასაც ბრენდი თამაშობ მომხმარებლის არჩევანზე ზემოქმედებისას
  • ბრენდის სიმძლავრე, რითაც ის ინარჩუნებს პრემიუმ ფასებს და სტაბილურ მოგებას

ასევე აღსანიშნავია, რომ პირველად ორმა ბრენდმა გადალახა 100 მილიარდიანი ზღვარი. მეორე ფაქტორი არის ის, რომ ტექნოლოგიური კომპანიები არიან იმ ხუთეულში, რომელიც 64 მილიარდს ცდება და მათ შორის არის Microsoft.

Interbrand-ის სრული რეიტინგი