კომპანია Google-მა Chrome-ბრაუზერისთვის ახალი ფუნქცია შემოგვთავაზა, რომელიც ვებ-სერფინგის არსებითად გაუმჯობესებას ემსახურება. ალბათ ყველას გვქონია შემთხვევა, როდესაც ბანერის დახურვისას ან ვიდეო რგოლის ჩართვისას მოულოდნელად სხვა გვერდი იხსნება არასასურველი სარეკლამო კონტენტით. Google ახალი ფუნქციის მეშვეობით ამ პრობლემის გადაჭრას აპირებს.

Google-მა pop-up-ის და სარეკლამო განცხადებების დასაბლოკად სპეციალური ალგორითმი შემიუშავა, რომლიც ავტომატურად სხვა გვერდების გახსანას აგვარიდებს.

Chrome 64-ის ბეტა ვერსიაში third-party-ფანჯრიდან შემოსული ყველა გადამისამართება იბლოკება. ახალი გვერდის გახსნის მაგვირად, რომელიც არასასურველ კონტენტს მოიცავს, ბრაუზერი შეგვატყობინებს, რომ მსგავსი პროცესი წამრატებით აღიკვეთა.

დაწყებული Chrome 65-დან, Google ყველა გადამისამრთებას დაბლოკავს. ეს ყველაფერი მომხარებლებს პირდაპირ საჭირო გვერდზე გადასვლის საშუალებას მისცმეს.

მომხმარებლები ახალ ფუნქციასთან წვდომას მომავალი წლის იანვირად მიიღებენ.